Regulamin konferencji z dnia 31.07.2023.
Numer licencji nadanej przez Kreator Legal Geek: da58f8eb-4874-4e5d-8380-2a5ae60f3e14.

Regulamin Konferencji 2023

określający m.in. zasady zawierania umów, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Produktach oraz o prawach Konsumenta



SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy biletów
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Informacje dodatkowe
§ 12 Zastrzeżenia
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
Organizator – CTM Sp. z o.o. ul. Fatimska 41A/310 Kraków 31-831 NIP: 836-185-86-42
Zamawiający – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, zawierająca z Organizatorem umowę o świadczenie usług szkoleniowych, na zasadach określonych w niniejszych Ogólnych Warunkach oraz w zgłoszeniu uczestnictwa w Szkoleniu.
Bilety – bilet upoważniający do wejścia na konferencję, udział w warsztatach, transmisję on-line Konferencja 2023 prowadzoną przez Sprzedawcę.
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Przedsiębiorca – - zamawiający będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego składający zamówienie w celu związanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
Konferencja – konferencja lub inne przedsięwzięcie o podobnym charakterze, które może odbywać się zarówno w formie fizycznej jak i za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (online), w tym w formie hybrydowej.
Uczestnik – uczestniczący w Konferencji: Zamawiający będący osobą fizyczną lub osoba fizyczna wskazana przez Zamawiającego w formularzu zgłoszenia.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sprzedawca – CTM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą pod adresem ul. Fatimska 41A/310, 31-831 Kraków, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod nr KRS 0000495067, NIP 8361858642, nr REGON 10172465900000, kapitał zakładowy 10000,00 zł.
Treści cyfrowe - dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Postanowienia Regulaminu dotyczące produktów mają zastosowanie zarówno do rzeczy ruchomych (towarów), jak i Treści cyfrowych.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Fatimska 41A/310, 31-831 Kraków
  2. Adres e-mail: bilety@ctm.org.pl
  3. Telefon: 796688996

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

§ 4 ZAKUPY BILETÓW

  1. Ceny produktów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za produkt (ceny brutto).
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się: cena za wskazany na stronie produkt.
  3. Wybrany do kupienia produkt należy dodać do koszyka.
  4. Następnie Kupujący wybiera metodę płatności za zamówienie spośród dostępnych opcji, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.

§ 5 PŁATNOŚCI

  1. Podane ceny na stronie konferencji są cenami brutto.
  2. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    1. zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
    2. na podstawie wystawionej przez Organizatora faktury pro forma, przesłanej przez Organizatora przed terminem Konfernecji. W przypadku uregulowania płatności na podstawie faktury pro forma, faktura VAT zostanie wystawiona w ciągu 7 dni po zaksięgowaniu wpłaty. Zamawiający upoważnia Organizatora do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez Zamawiającego lub przez osobę przez niego upoważnioną. Faktura VAT zostanie wysłana pocztą na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym. Nieuregulowanie faktury pro forma nie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w Szkoleniu.
    3. za pośrednictwem platformy płatniczej:
      • Blue Media
      • BLIK
  3. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Blue Media, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  4. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
  5. Sprzedawca informuje, że w przypadku metod płatności, w których pole do wprowadzenia danych niezbędnych do zrealizowania płatności pojawia się bezpośrednio po złożeniu zamówienia, opłacenie zamówienia jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  6. Dokonując zakupów biletów, Kupujący akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Termin realizacji – przed wydarzeniem Organizator wysyła wszelkie potwierdzenia w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia zakupu biletu.
  2. Termin Konferencji (termin spełnienia świadczenia) określa każdorazowo oferta Organizatora.
  3. W przypadku gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu - przesłanie biletu.
  4. Zawarcie wiążącej umowy o świadczenie usługi szkoleniowej następuje w momencie dokonania przez Organizatora potwierdzenia uczestnictwa w Szkoleniu drogą elektroniczną e-mail.
  5. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. Produkty zakupione dostarczane są drogą elektroniczną, na adres e-mail podany przez Kupującego podczas składania zamówienia – w przypadku Treści cyfrowych.
  7. Po złożeniu zamówienia biletów, jednak nie później niż 5 dni przed terminem Konferencji, Zamawiający otrzyma "Szczegółowe informacje dotyczące uczestnictwa w Konferencji", zawierające m.in. dane o miejscu Szkolenia, informacje organizacyjne lub dodatkowo fakturę pro forma.

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem strony konferencji, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    1. w którym Kupującywszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
    2. w którym Kupujący wszedł w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu towarów, które dostarczane są osobno, partiami lub w częściach;
    3. zawarcia umowy - w przypadku umowy o dostarczenie Treści cyfrowych.
  3. Aby Kupujący mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
  4. Kupujący może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy
  6. W przypadku niedoręczenia oświadczenia o rezygnacji z udziału w Szkoleniu w terminie wskazanym w ust. 1 jak też w przypadku nieprzybycia lub nieuczestniczenia przez Uczestnika w Konferencji bez wcześniejszego oświadczenia Zamawiającego o rezygnacji, Organizatorowi przysługuje opłata za uczestnictwo w Konferencji w pełnej wysokości.
  7. 7. W przypadku braku możliwości udziału w Konferencji z przyczyn niezależnych od Uczestnika, Organizator dopuszcza możliwość udziału w Konferencji innego Uczestnika wskazanego przez Zamawiającego. Wskazanie przez Zamawiającego innego Uczestnika Szkolenia wymaga formy pisemnej (e-mail lub list).

  8. SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  9. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  10. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  11. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Kupującego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  12. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Fatimska 41A/310, 31-831 Kraków niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  13. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  14. Kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  15. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.

§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    7. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    8. o dostarczanie Treści cyfrowych, za które Kupujący jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli spełnione zostaną łącznie następujące warunki:
      • Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Kupującego;
      • Kupujący został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
      • Sprzedawca przekazał Kupującemu zgodne z prawem potwierdzenie zawarcia umowy na odległość, obejmujące informację o ww. zgodzie, na trwałym nośniku w rozsądnym czasie po zawarciu umowy, najpóźniej przez rozpoczęciem świadczenia usługi.

§ 9 REKLAMACJE

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sprzedawca ponosi wobec Kupującego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
  2. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  3. Jeśli na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna na stronie konferencji.
  4. Reklamacje dotyczące działania strony konferencji należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  5. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Treści cyfrowe

  1. W przypadku niewłaściwej realizacji przez Sprzedawcę umowy o dostarczenie Treści cyfrowych, Kupujący ma możliwość skorzystania z uprawnień uregulowanych w rozdziale 5b Ustawy o prawach konsumenta.
  2. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści cyfrowych, Kupujący może wezwać go do ich dostarczenia. Jeżeli mimo to Sprzedawca nie dostarczy Treści cyfrowych niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez Kupującego i Sprzedawcę terminie, Kupujący może odstąpić od umowy.
  3. Kupujący może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia Treści cyfrowych, jeżeli:
    • z oświadczenia Sprzedawcy lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Treści cyfrowych lub
    • Kupujący i Sprzedawca uzgodnili, lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści cyfrowych miał istotne znaczenie dla Kupującego, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie.
  4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Treści cyfrowych z umową, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
  5. Jeżeli Treści cyfrowe są niezgodne z umową, Kupujący może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.
  6. Dodatkowo, jeżeli Treści cyfrowe są niezgodne z umową, Kupujący uprzywilejowany może złożyć oświadczenie o:
    1. obniżeniu ceny,
    2. odstąpieniu od umowy,
    pod warunkiem, że:
    • doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowych z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów stosownie do art. 43m ust. 2 i 3 Ustawy o prawach konsumenta;
    • Sprzedawca nie doprowadził Treści cyfrowych do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Kupującego o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego , uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane;
    • brak zgodności Treści cyfrowych z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Treści cyfrowe do zgodności z umową;
    • brak zgodności Treści cyfrowych z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w art. 43m Ustawy o prawach konsumenta (tj. żądania doprowadzenia Treści cyfrowych do zgodności z umową);
    • z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści cyfrowych do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego.
  7. Kupujący nie może odstąpić od umowy na podstawie poprzedniego postanowienia, jeżeli Treści cyfrowe są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Treści cyfrowych z umową jest nieistotny.
  8. Sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu Kupującemu ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszej sekcji (dotyczącej Treści cyfrowych), lub obniżenia ceny, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny.
  9. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  • Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
    1. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
      1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://eur01.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fuokik.gov.pl%2Fwojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php&data=05%7C01%7Cstudio%40gekkon.pl%7Ce9044ff7a72f4f2fdecb08db876ed9c4%7C4514f639c90d4c2aa693506881c00bb6%7C0%7C0%7C638252682412112684%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=mWsLXg4JPJnFeDpZsZDjqvsZz6eW3DlmZRuAmvjkgh8%3D&reserved=0;
      2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://eur01.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fuokik.gov.pl%2Fstale_sady_polubowne.php&data=05%7C01%7Cstudio%40gekkon.pl%7Ce9044ff7a72f4f2fdecb08db876ed9c4%7C4514f639c90d4c2aa693506881c00bb6%7C0%7C0%7C638252682412112684%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=nWYif4qqf333vbKo3oHvlbMr16uC2JO1zhugaawNYw4%3D&reserved=0;
      3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
      4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://eur01.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fec.europa.eu%2Fconsumers%2Fodr%2Fmain%2F%3Fevent%3Dmain.home.howitworks&data=05%7C01%7Cstudio%40gekkon.pl%7Ce9044ff7a72f4f2fdecb08db876ed9c4%7C4514f639c90d4c2aa693506881c00bb6%7C0%7C0%7C638252682412112684%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=q5xui99kSt8L4fPm%2BlwO%2FeSitgqTSPWqzMY0rKbE10c%3D&reserved=0.
  • § 10 DANE OSOBOWE

    1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
    2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
      • umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
      • ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
      • prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
    3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
    4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
      1. przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
      2. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
      3. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
      4. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
      – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
    5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
      1. dostępu do swoich danych osobowych,
      2. ich sprostowania,
      3. usunięcia,
      4. ograniczenia przetwarzania,
      5. przeniesienia danych do innego administratora
        a także prawo:
      6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Sprzedawcę).
    6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
    7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    § 11 INFORMACJE DODATKOWE

    1. Konferencje prowadzone są w języku polskim chyba, że w treści oferty wyraźnie wskazano na inny język Konferencji.
    2. Każdy Uczestnik po Konferencji otrzymuje imienne zaświadczenie potwierdzające udział w Konferencji.
    3. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programu Konferencji lub zmiany prelegenta. Zmiana może nastąpić wyłącznie z ważnych powodów i pod warunkiem nieobciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Organizator jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o zmianie w sposób jasny i zrozumiały.
    4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany ceny biletów. Informacja o dacie zwiększenia ceny będzie zawarta w dziale bilety na stronie internetowej konferencji.
    5. Jeżeli przeprowadzenie Konferencji w umówionym zakresie jest z przyczyn niezawinionych przez Organizatora niemożliwe lub nadmiernie utrudnione, w tym w szczególności w przypadku nieotrzymania minimalnej liczby zgłoszeń Organizator ma prawo do odwołania Konferencji lub jego przesunięcia na późniejszy termin.
    6. Jeżeli Organizator nie zaproponuje innego terminu Konferencji lub termin ten nie zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego, kwota wpłacona przez Zamawiającego na konto Organizatora zostanie zwrócona najpóźniej w terminie 14 dni od planowanej daty rozpoczęcia Konferencji, na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
    7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca realizacji konferencji w mieście Warszawa, informując uczestników najpóźniej 15 dni przed datą konferencji.
    8. W przypadku odwołania Konferencji, Zamawiającemu Przedsiębiorcy nie przysługuje prawo do zwrotu poniesionych kosztów przejazdu, rezerwacji hotelowych i innych kosztów, związanych z udziałem w Konferencji z wyjątkiem zwrotu uiszczonej na rzecz Organizatora opłaty za uczestnictwo w Konferencji.
    9. Zwrot kosztów za uczestnictwo w konferencji nie będzie wypłacany Zamawiającemu Przedsiębiorcy, jeśli Organizator nie ma wpływu na odwołanie lub przeniesienie konferencji (nadzwyczajne okoliczności, których nie można było uniknąć wszystkimi rozsądnymi środkami). W takim przypadku zostanie zaproponowany inny termin konferencji lub inne usługi w cenie zgłoszenia.
    10. Organizator oświadcza, że materiały udostępniane Uczestnikom podczas Konferencji oraz po jego zakończeniu są objęte ochroną prawa autorskiego. Zamawiający i/lub Uczestnik ma prawo do korzystania z nich jedynie w ramach dozwolonego użytku osobistego. Kopiowanie, zwielokrotnianie, rozpowszechnianie i inne formy korzystania z tych materiałów wykraczające poza granice dozwolone prawem jest zabronione.
    11. Zamawiający i/lub Uczestnik nie ma prawa do przekazywania innym podmiotom materiałów udostępnionych przez Organizatora, sporządzonych w wersji pisemnej, elektronicznej lub jakiejkolwiek innej, zarówno w celach prywatnych, jak i zarobkowych, w szczególności w celu zapoznania się przez inne osoby z przebiegiem Konferencji.
    12. W przypadku udostępnienia przez Organizatora hasła umożliwiającego dostęp do materiałów, Zamawiający i/lub Uczestnik nie ma prawa do przekazywania hasła innym podmiotom.
    13. Organizator podczas Konferencji będzie wykonywać zdjęcia oraz nagrywać filmy w związku z organizowaną Konferencją, które mogą zawierać wizerunek jej Uczestników. Utrwalone materiały Organizator może wykorzystywać na stronach internetowych, social mediach, których jest administratorem w celach relacjonowania organizowanych Konferencji oraz przyszłych promocji. Uczestnicy konferencji na podstawie art. 81 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994r (Dz. U. z 2018, poz. 1191 ze zm.) o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wyrażają zgodę na wykorzystanie ich wizerunku utrwalonego podczas konferencji oraz nieodpłatne, wielokrotne, rozpowszechnianie w materiałach promocyjnych i informacyjnych Organizatora. Niniejsza zgoda nie jest ograniczona czasowo ani terytorialnie. Udział w konferencji jest równoznaczny z udzieleniem nieodpłatnej zgody na nagrywanie, fotografowanie, filmowanie lub dokonywanie innego rodzaju zapisu wizerunku lub wypowiedzi uczestnika w związku z konferencją oraz na transmitowanie, rozpowszechnianie, pokazywanie, udostępnianie tego wizerunku i głosu poprzez stronę internetową, telewizję, informacje prasowe i media społecznościowe na potrzeby przedstawienia konferencji lub działalności Organizatora. Uczestnikowi nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora z tego tytułu. Wizerunek może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania obrazu, kadrowania i kompozycji bez obowiązku uzyskiwania odrębnej zgody, akceptacji. Uczestnicy konferencji są zobowiązani do zachowania się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu innych osób. Uczestnicy konferencji są zobowiązani do stosowania się do poleceń porządkowych Organizatora lub wskazanych przez niego osób.
    Warunki udziału w Konferencji organizowanej, nagrywanej oraz transmitowanej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (online).
    1. Uczestnik może wziąć udział w Konferencji organizowanej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (online) poprzez zalogowanie się na dedykowanej stronie internetowej, wskazanej przez Organizatora aplikacji lub link.
    2. W celu przeprowadzenia Konferencji Organizator może korzystać z zewnętrznych stron internetowych lub aplikacji. W takim przypadku warunkiem udziału Uczestnika w Konferencji może być założenie indywidualnego konta użytkownika oraz akceptacja regulaminu świadczenia usług obowiązującego na wskazanej przez Organizatora stronie internetowej lub w aplikacji.
    3. Warunki techniczne Konferencji organizowanej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (online):
      1. komputer, tablet, smartfon lub inne urządzenie elektroniczne z dostępem do Internetu;
      2. dowolna aktualna przeglądarka internetowa (co najmniej Internet Explorer 7, Firefox 3.x, Safari 4.x, Google Chrome);
      3. indywidualne konto poczty elektronicznej e-mail (może być wymagane do rejestracji i logowania na stronie internetowej lub w aplikacji).
    4. Uczestnik Konferencji organizowanej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (online) nie ma prawa do utrwalania przebiegu konferencji lub jego treści. Uczestnik nie ma również prawa do wprowadzania do obrotu treści Konferencji oraz jakiegokolwiek innego udostępniania Konferencji osobom trzecim.
    5. Konferencja organizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (online) odbywa się w postaci transmisji strumieniowej. Dostęp do transmisji wymaga stałego połączenia z Internetem.
    6. Zamawiający uzyskuje dostęp do Konferencji na okres wskazany w treści Zamówienia. Organizator nie jest zobowiązany do aktualizowania Konferencji. Rozpoczęcie świadczenia następuje w chwili kliknięcia w link z transmisją lub nagraniem konferencji. Traci się wtedy możliwość odstąpienia od umowy.
    7. Konferencje mogą zostać udostępnione w formie transmisji strumieniowej, dostępnej dla Zamawiającego wyłącznie w czasie trwania wydarzenia oraz z dostępem 14 dni po wydarzeniu. Organizator Konferencji zastrzega sobie prawo do wgrania nagrania i wysłania dostępu Uczestnikom zrealizowanej konferencji do 3 dni roboczych, licząc od dnia konferencji. Warunki techniczne wskazane zostaną w zakładce Aktualności na stronie konferencji.

    § 11 ZASTRZEŻENIA

    1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
    2. Każdorazowo składane na stronie konferencji zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
    3. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
    4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym , sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
    Baner BM

    Załącznik nr 1 do Regulaminu

    Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:

    WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
    (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

    CTM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Fatimska 41A/310, 31-831 Kraków
    adres e-mail: bilety@ctm.org.pl

    - Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczenie treści cyfrowych w postaci(*):

    ..............................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................

    - Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

    ..............................................................................................................................................................................

    - Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

    ..............................................................................................................................................................................

    - Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

    ..............................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................

    .............................................................................................
    Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
    (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

    Data ............................................

    (*) Niepotrzebne skreślić.